miercuri, 19 august 2009

10 minute si 30 de secunde

Bisturiu si Paul stateau rezenati de zidul holului si discutau ceva in timp ce isi sorbeau tacticosi cafelele, Morfina se sfatuia cu Anca Brailescu cum sa abordeze urmatorul caz, iar Andrei Tomescu, chirurgul la care fusese repartizata Marga tocmai ce iesea zambind larg din cabinetul domnului Profesor Sutaru.
- Buna dimineata Marga. Dupa cum sti eu sunt doctorul Andrei Tomescu. Domnul doctor Tomescu in afara salii si Andrei in sala. Sper ca ai manacat si ai baut bine de dimineata. Intram primul timp in sala 3 si o sa dureze ceva. Ti-am lasat doasrul pe masa din sala de rapot. Ai 10 minute sa il citesti. Ne vedem in 10 minute si 30 de secunde la lift.
- Buna dimineata And...Domnule doctor Tomescu...in 10 si 30, da... ingana Marga si se indrepta fastacita spre sala de raport. "Era sa ii zic Andrei...si mi-a zis clar ca in afara salii e Domnul Doctor Tomescu...si faza cu si 30 de secunde...o face misto de mine sau e asa maniac...ma prind pe parcurs...acum sa ma uit pe dosar ca mai am doar opt minute si 17 pana sa ajung la lfit" isi zise in gand si pufni usor in ras.
"Epiderm de aspect normal...aritmie cardiaca...murmur ventricular...72 de ani...Paul care intra pe usa...diabet...e dragut...cadere de la acelasi nivel...l-as invita la o cafea dar e prea devreme...traumatism cranian usor...si oricum trebuie sa intru in sala...traumatism vertebro-medular la nivel C6-C7...Paul cel frumos...Paul cel frumos...Margai ii place de Paul...Margai ii place de Paul...la dracu Marga, revino-ti...nu esti o pustoaica de 18 ani...plus ca numai de cafea nu iti arde tie acum..."
Piu-piu-piu-piu...
- Asta nu e alarma de la telefonul tau Marga?
- Care, ce...a, da...alarma...nici nu stiu cand am setat-o...da...sa imi aduc aminte ceva cred...Aoleu, alarma... Mai am 10 secunde sa ajung la lift...
De pe hol se auzea vocea doctorului Tomescu:
- 8,7,6,5,4,3...
-2,1, am ajuns, rosti mai mult gafaind Marga.
Si in acelasi timp liftul facu un "ding" puternic semn ca a ajuns si el la timp.

0 comentarii: