sâmbătă, 14 noiembrie 2009

In sfarsit acasa...

Marga intra in casa si inchise cu grija usa fara sa faca prea mult zgomot. Nu vroia sa o trezeasca pe doamna Corbu, noua ei bunica, in eventualitatea in care aceasta dormea. Evident ca doamna corbu nu dormea, statea la bucatarie si se conversa cu ibricul.
- Buna seara bunico, buna seara voce masculina din ibric!
- Buna Marga, ai venit la fix, spuse doamna Corbu cu un zambet cald pe fata. Domnul Decimus tocmai intreba de tine de pe fundul ibricului.
- Bine ai venit domnisoara Cosasu! Sper ca te-ai distrat bine in seara asta, te asteapta o saptamana destul de incarcata. O sa aflii toate detaliile din dosarul de pe masa. Acum ca ai facut cunostinta cu companionii intunericului nu avem de ce sa mai pierdem timpul. Vroiam sa iti lasam o perioada de acomodare dar se pare ca "amicii" nostrii aveau alte planuri pentru tine. Planuri pe care din fericicre ai reusit sa le dejoci cu succes. Din pacate inca nu am putut afla cum au stiut de venirea ta dar inca cercetam. Probabil unul din hibrizi a simtit anomalia din timpul trecerii tale in lumea asta.
- Da, si eu ma bucur ca am reusit sa scapam cu viata desi cred ca mi-ar fi placut sa stiu cu ce am deaface inainte sa se intample. O sa citesc dosarul maine dupa ce vin de la spital daca nu e prea tarziu. O sa il citesc cu atentie in speranta ca o sa imi clarifice o parte din dileme. Stiti, sunt cam confuza acum...prea multe lucruri pe care nu le-am invatat la scoala...
- E de inteles. Retine, orice nelamurire mai ai dupa citirea dosarului o sa te ajute doamna Corbu sa o lamuresti. Acum te rog sa ne scuzi dar avem de terminat o conversatie mai personala. Mergi sa te odihnesti...meriti.
- Multumesc domnule profesor, asta am sa fac. Noapte buna!
- Noapte buna si tie domnisoara Cosasu si nu uita ca Ministerul se bazeaza pe tine.

0 comentarii: